Virtualna pisarna s svojimi storitvami predstavlja idealno priložnost za male podjetnike, ki ne potrebujejo ali pa si v začetni fazi ne morejo privoščiti svojega poslovnega prostora. Prav tako je oddaljeni prostor za poslovanje namenjen tudi registraciji sedeža podjetja, v primeru, da podjetnik nima možnosti, da bi družbo registriral na domačem naslovu, saj ne more pridobiti soglasja za opravljanje dejavnosti.
Poleg tega je ta storitev iz vidika registracije družbe na poslovnem naslovu primerna tudi za vse tiste samostojne podjetnike, ki si ne želijo, da bi bil sedež družbe na njihovem domačem naslovu. Namreč, vse informacije o podjetju so tudi javno dostopne na spletu in v različnih poslovnih imenikih, pri čemer sedež podjetja izkazuje tudi profesionalnost in hkrati usmerja stranke k lastniku. Katere storitve pa so vključene v mesečni najem oddaljenega poslovnega prostora?
Virtualna pisarna z registracijo podjetja na poslovni naslov
V fiksno ceno mesečne najemnine je vključen postopek registracije sedeža podjetja na naslov ponudnika storitve. Pri tem ponudnik uredi vsa potrebna soglasja za prenos sedeža ter vsa soglasja glede registracije dejavnosti, kar vključuje tudi različna uporabna dovoljenja in vse potrebne obrazce, ki se prenesejo in evidentirajo na novi lokaciji za poslovanje. Ponudnik prav tako poskrbi za vnos s spremembami naslova družbe na vseh davčnih portalih ter podjetniških ustanovitvenih točkah, kot je VEM točka.
Virtualna pisarna kot naslov za poštne pošiljke
Po registraciji sedeža družbe na nov poslovni naslov ponudnika storitve prično prihajati poštne pošiljke. Tako podjetnik prepusti ponudniku celotno organizacijo, sprejemanje in pošiljanje pošte. Zaposlene osebe v poslovnih prostorih v imenu podjetnika sprejemajo navadno in priporočeno pošto, tedensko obveščajo podjetnika o dospelosti priporočenih pošiljk ter skenirajo pošto in jo v tem formatu pošiljajo v računovodski servis ali pa na elektronski naslov podjetnika. Enkrat mesečno pa se vsa pošta v fizični obliki pošlje na podjetnikov naslov ali pa v računovodstvo.
Virtualna pisarna z dodatnimi storitvami, ki olajšujejo poslovanje
Podjetnik lahko izbira med različnimi storitvami oziroma paketi za najem oddaljenega poslovnega prostora, ki v prvi vrsti služi kot naslov za nov sedež družbe. Poleg storitev, kot je prevzemanje in pošiljanje pošte, pa ponudnik nudi tudi druge storitve, kot je možnost uporabe sejne sobe v njihovih prostorih. Tako lahko podjetnik koristi sejno sobo za sestanke s svojimi strankami ali pa poslovnimi partnerji.
Pakete pa je mogoče tudi nadgraditi s storitvami po meri, kot je najem coworking pisarne za občasno delo ter različne računovodske storitve z digitalizacijo računov in vnašanjem knjigovodskih dokumentov v programe. Tako se virtualna pisarna z dodatnimi storitvami prilagaja potrebam in željam podjetnika.