Odločitev za vstop v podjetništvo vsekakor ni lahka. Marsikdo več mesecev ali let zbira pogum, da bi zagnal svojo poslovno idejo. Vsekakor ni smiselno odlašati predolgo. Pa tudi nagle odločitve niso najboljše. Treba je torej delati po prinsipu zlate sredine. O poslovni ideji je vredno dobro razmisliti, potem pa si postaviti rok in začeti s poslovanjem.
V katero panogo vstopate?
Ko se odločite, da boste delovali na nekem področju, je smiselno ugotoviti, kam se podajate. Raziščite, katera podjetja že delujejo v tej panogi. Kolikšno je razmerje med povpraševanjem in ponudbo? Na kakšen način do svojih strank dostopajo konkurenčna podjetja?
Ste iz pravega testa za podjetništvo?
Dejstvo je, da ni vsak za podjetništvo. Marsikdo se veliko bolje obnese v redni službi, kot če se poda na svoje. Podjetniška pot je sicer res bolj svobodna. Sami si lahko razporejate čas, od vas je odvisno, kakšne prihodke boste imeli, ste sami svoj šef, kar je za marsikoga mamljivo. Po drugi strani pa gre tudi za veliko odgovornost. Vse je na vas. Kljub temu, da delate in delate, uspeh ni nujno zagotovljen. Če vam torej tveganje ni blizu, če vam veliko pomenijo redni prihodki, potem podjetništvo morda ni najboljša izbira za vas.
Poslovna ideja
Vsekakor je najbolj pomembno, kako donosna je vaša poslovna ideja. Vprašajte se, če gre res za nekaj, kar bo ljudem predstavljalo dodano vrednost. Je to nekaj, s čimer bodo stranke lahko reševale določene probleme, ki jih imajo? Dobro je, če pred zagonom podjetja testirate trg in zberete mnenja naključnih ljudi glede določene ideje.
Vsekakor pa se je smiselno vprašati tudi naslednje: Je to dejavnost, ki vas resnično veseli? Boste z veseljem na tem podorčju delali še nadaljnjih nekaj let? Pomemben faktor vsega skupaj je namreč to, dvas stvar veseli. Tako boste dosti bolj z zagonom reševali težave, ki se bodo pojavile na vaši poti.