Najemnine rastejo v nebo, pa tudi drugi poslovni stroški se zgolj napihujejo. Podjetnikom, ki želijo kak evro pri poslovanju prihraniti, bo morda zanimiva virtualna pisarna, ki je bistveno cenejša, a še vedno opravlja funkcijo poslovnega naslova in sedeža podjetja.
Tradicionalno je podjetje registrirano na naslovu, kjer ima svoje prostore. Podjetja imajo lastne objekte za opravljanje svoje dejavnosti, sploh če potrebujejo delavnico, skladišče, trgovino ali druge prostore. Storitvena podjetja imajo svoje pisarne, svoje prostore pa imajo celo podjetja, ki poslujejo kar na daljavo. Vse to prinaša s seboj nepotrebne stroške, ki se jim je možno včasih elegantno izogniti. Če podjetje ne potrebuje lastnih prostorov, je lahko primerna rešitev virtualna pisarna.
Komu je namenjena virtualna pisarna?
Virtualna pisarna je alternativa običajni pisarni za tiste, ki dejansko ne potrebujejo fizičnih prostorov za opravljanje svoje dejavnosti. Vse več podjetij posluje na daljavo preko spleta, sploh to velja za podjetja v storitvenem sektorju. Brez težav na ta način poslujejo mnogi samostojni podjetniki, pa tudi manjša podjetja.
Prav tako zanimiva pa bo virtualna pisarna za tiste, ki morda imajo svoje prostore, a potrebujejo ustrezen naslov za registracijo podjetja. Sedež in poslovni naslov podjetja lahko določimo na poljubnem naslovu, kjer imamo za to ustrezno dovoljenje – virtualna pisarna nam celoten postopek močno poenostavi, saj je namenjena prav takšni situaciji. Zato je to zanimiva rešitev za samostojne podjetnike in podjetja, ki ne želijo prijaviti poslovnega naslova na svojem domačem naslovu ali na kakšni odročni podeželski lokaciji, temveč želijo biti locirana v ljubljanski poslovni coni.
Ker gre za zelo elegantno rešitev, je virtualna pisarna lahko primerna za praktično vsakogar, ki želi imeti podjetje registrirano na uglednem naslovu v bližini svojih poslovnih partnerjev in strank. Sedež podjetja v Ljubljani je najboljše izhodišče za uspešno poslovanje, saj podjetju takoj zagotovi dodaten ugled.
Kako deluje virtualna pisarna?
Virtualna pisarna v primerjavi z običajnimi pisarnami nima fizičnih prostorov, ponuja pa vse tisto, kar se zahteva za registracijo podjetja in poslovanje z določenega naslova. Podjetje lahko registriramo na tem naslovu kar na daljavo, ponudnik uredi birokracijo in spremembo naslova. Tako dobi podjetje nov naslov na tej lokaciji, ne da bi bil ta vezan na fizične prostore.
Na dolgi rok s poslovnim naslovom in sedežem podjetja nimamo omembe vrednih opravkov. Če na ta naslov prejemamo pošto, je urejeno posredovanje pošiljk, lahko se pošta tudi skenira in dostavlja v digitalni obliki. Prav tako lahko ponudnik virtualne pisarne omogoča koriščenje drugih dobrodošlih storitev, morda tudi uporabo samih poslovnih prostorov na lokaciji.
Virtualna pisarna kot samoumevna rešitev za sodobna podjetja
Sodobna podjetja, ki želijo poslovati elegantno in z minimalnimi stroški, gotovo ne bodo imela lastnih poslovnih prostorov, če teh ne potrebujejo. Najem naslova za prijavo podjetja je veliko bolj racionalna rešitev, saj je cena praktično zanemarljiva. Tudi podjetja, ki so s tega vidika nekoliko bolj zahtevna, lahko najdejo atraktivno ponudbo – pogosto se virtualna pisarna kombinira s coworkingom in omogoča souporabo poslovnih prostorov za zaposlene. Izkaže se, da ta ponudba odgovarja širokemu spektru sodobnih podjetij, tudi tistim, ki imajo višja pričakovanja.